Good morning Sunshine
2009-08-20 / 11:17:36

God morgon allihop! Eller, jaa, ganska sen morgon, klockan elva. Jag vet inte varför men jag har så sjukt svårt att kliva upp om morgonen. Fy på mig, jag borde verkligen skaffa mig ett jobb snart så jag blir så illa tvungen att kliva upp.

Tänkte försöka berätta lite snabbt om veckan i Göteborg/Brastad, men eftersom min laptop krashat där jag har alla bilder kan jag inte lägga upp några.

Jag, Anna och Karro åkte ungefär klockan åtta på tisdag kväll och kom fram runt två på natten då vi blev hämtade av Jessi, Tobbe och Cissi. Vi sov allihop i Tobbes etta och på morgonen åkte vi till Liseberg. Det var en sjukt rolig dag med Balder, Kanonen och Kållorado som favoriter, igen. Även fast Anna var lite rädd för Kanonen tror jag det blev hennes absoluta favorit efter vi tvingat henne att åka den ;) Jag vågade mig även på Uppsvinget och Uppskjutet denhär gången, vilka var aningen otäcka ;D Efteråt gjorde vi ett litet besök på Donken^^ Tobbes kusin Johan var med på Liseberg och sov även hos Tobbe med oss den natten. Behöver jag säga att det blev trångt och varmt? ^^

På torsdagen blev det shopping i storstaden och jag köpte en klänning för 400 kr, vilket jag egentligen inte alls hade råd med. Pengarna drogs fyra dagar efter köpet, aoch säger jag. På kvällen åkte vi till Brastad, hem till Jessica där jag, Anna och Karro sov.

Efter det är jag inte hundra procent med dagarna men vi var ut med Tobbes båt till några klippor en dag. Det blåste rätt mycket och det fanns brännmaneter typ överallt i vattnet så vi nykomlingar struntade i att bada. Vi var även ut på krogen i Lysekil, vilket var rätt ok fast inte lika bra som i Gävle. Musiken var två år gammal om inte mer, dansgolvet var fullt med is, glas och flaskor och människorna verkade älska att dansa sig fram med armbågarna. Vi besökte smögenbryggan en blåsig och ganska kall dag där jag köpte en rosa jeanskjol för 150 kr, ett köp som jag är rätt nöjd med:) Dessutom fanns det glass för halva priset^^ Mycket underhållande:P Några kvällar blev det film och mys med diverse snacks, vi såg; Fåglarna, Dinotopia och Shout. Sista dagen spenderades iaf i sol på Jessis gräsmatta. Hemfärden gick av klockan sju på kvällen och vi kom hem runt två på natten.

Hoppas ni orkade er genom allt^^ Bilder kommer nog upp under helgen. Ciao♥

J:

Mysigt mysigt!

Hur hade du råd med allt, mat, och det du köpte? Rena miraklet att du kom hem sötnos ;)

Men kul att du hade kul och att du vågade dig på uppskjutet, du tvärvägrade när vi var där.. *hm :/ Vi kanske inte tvingade dig tillräckligt? :(



Längtar efter updaten om bilderna ^^

Puss!



Skrivet den: 2009-08-20 klockan: 12:53:40
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/
Sara:

Jag tyckte tyvärr att karusellerna var lite för små.. Tyckte inte det var tillräckligt läskigt..



Skrivet den: 2009-08-20 klockan: 13:32:15



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: