Göteborg
2009-08-11 / 17:38:28

Efter knappt två dagar hemma så är det nu dags för nya äventyr. Ikväll drar jag nämligen till göteborg med Anna och Karro! Där ska vi träffa Jessi och blir kvar hela veckan:P Hela göteborgsresan blev väldigt plötsligt bestämt för mig strax innan vi åkte iväg på road-tripen men vi får hoppas min knappa plånbok räcker till! För andra gången både i sommar och över huvud taget för mig ska vi på Liseberg, antagligen på torsdagen. Det ska bli skitkul!

Tåget går 20:06 från Gävle C, men kommer antagligen vara där tidigare eftersom Karro kommer dit från Söderhamn efter sju. 02:00 anländer vi förhoppningsvis vid Göteborg C, om allt går som det ska vilket det sällan gör.

Just nu håller jag på och packar som en tok och är ytterst bekymrad över hur jag ska få med mig allt. Förhoppningsvis ska det gå bra, men ni vet ju hur tjejer är, de ska alltid ha med sig tio gånger mer än de behöver ;)
Vi hörs antagligen under veckan!
Ciao♥

Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

SVAR:



Oj vad roligt att höra att du tycker så fina saker om min blogg :D Kul att du gillar min stil också, det värmer lit extra :) Det vore roligt att se din väska! Jag kan tänka mig att dom skulle se grymma ut ihop med ett par svarta lackleggings och någon snygg svart topp :)



Hoppas du får en grym vecka!



Skrivet den: 2009-08-17 klockan: 22:39:39
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
vesna:

jaa, riktigt äckligt äre..



Skrivet den: 2009-08-18 klockan: 17:19:46
URL: http://vesna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: