Home sweet home
2009-08-19 / 13:07:22

Hemma igen!
Inatt runt två kom jag hem efter en sju timmars tågresa från Göteborg och innan dess en ca timmes resa i bil från Brastad^^
Det är lite jobbigt att åka så långt under kort tid men det funkar :)
Har nu spenderat en grymt skön vecka i Göteborg och Brastad hos Jessica med Karro och Anna och vi har haft det supermysigt! Tänkte berätta lite mer om det sen för först ska jag glädja mig åt att vi just nu får ny kyl, frys och spis! Killarna från elektrolux tror jag det var är inne i köket nu och donar och om jag inte såg helt fel så får vi en spis "utan" plattor, alltså en platt skiva istället för fyra plattor som står upp. Kommer bli tio gånger skönare att göra rent!

Det känns dock lite annorlunda att ha dem springa runt där medan jag sitter här i vardagsrummet med katterna och dörrarna stängda så att katterna inte ska springa ut, men vad har jag att göra där ute?
Blir nog kanske lite bilder på det sen^^ Ha det bra så länge!
Ciao♥

J:

Ha inte alla fyra plattor på bara, för då blir det kanske ERROR som det blev hemma hos Prasses släktingar i Skene när Basse stekte pannkakor =)



Skrivet den: 2009-08-19 klockan: 16:47:43
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/
J:

Trevlans att du är hemma btw.



Skrivet den: 2009-08-19 klockan: 16:48:15
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: