Lavinras
2009-08-21 / 20:05:26

Jag kör en snöplog.
Men det är tungt.
Snön samlas framför plogen.
Den bildar en stor snöhög.
Snöhögen växer, blir en kulle.
Kullen växer, blir ett berg.
Berget blir högre och högre.
Då och då faller små snöklumpar ned bakom plogen.
*Andas, andas*
Snön är tung och trög.
*Breath deap, seek peace, som i filmen, tänk på filmen*
Berget börjar bli instabilt
*Andas, se normal ut, respektabel*
Runt omkring faller snö
Lika tung som min
*Andas... andas!*
Till slut blir snön för tung
Lavinen rasar


Det var en tung cermoni, men vacker. Massa gråt, antagligen som på alla andra begravningar. Bror och Kusin var starka som spelade underbart vackert. Även mina mostrar och min mamma, som läste upp väldigt känslosamma, starka texter. Jag tror alla blev tagna. Emetionellt utmattad blir man. Eftermiddagen spenderades med familjen i Ålbo, vilket var skönt.

Gud vad jag kommer sakna de små sakerna.
Vila i frid vackra kvinna, världens bästa mormor Ingrid Eriksson<3

Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

SVAR;



jag kan inte hålla med mer .) Hon verkar väldigt snäll och omtänksam, troligtvis är det mycket därför hon tog sig så långt som hon gjorde i modellkarriären själv också :)



Jag beklagar din förlust! Det är aldrig roligt när någon nära går bort, men det gäller att tänka på de vackra stunderna och hålla fast i dem. Jag är säker på att hon är stolt över er alla!



Skrivet den: 2009-08-21 klockan: 20:33:34
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

SVAR 2;

Jag såg precis dina andra fina kommentarer och vill även säga tack för dom :) jätte roligt att du tyckte om mina bilder så mycket också. det värmer!



hoppas ni gör något mysigt ikväll så ni får samla krafterna och "bara vara". det är utmattande att vara på begravning tyvärr.



Skrivet den: 2009-08-21 klockan: 20:44:07
URL: http://janinanaslund.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: