Lite allt möjligt
2009-08-22 / 09:50:18

God morgon alla morgonpigga. Idag klev jag av någon anledning upp klockan åtta, uj uj vad jobbigt.
Tänkte slänga upp en bild på hur det blev med nya kyl, frys och spisen :)



Snyggt va? :) Jag är toppen-nöjd! Speciellt med spisen. Nu är det bara att vänta på att gavlegårdarna tar tummen ur arslet och byter ut golven och tapeterna ;)

Det är verkligen trist väder idag. Var tänkt att jag skulle cykla med Supersötasilversara och hennes syster till Valbo Kyrka idag, men det blir inte av nu. Så vad hittar man då på en sånhär tråkig dag? Det kommer nog sluta med städning, vilket jag iofs behöver, men ugh, inte det roligaste direkt.

Btw, lägger upp en bild på väskan Janina ville se:)


Tips! Kika gärna in på hennes blogg också. Den är alltid lika intressant att läsa och ni kommer älska bilderna :)
http://janinanaslund.blogg.se/

Ciao!♥

Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

SVAR;



Vad fin den var :D Du har rätt, den skulle passa perfekt till mina nya heels! Vad roligt att du ville lägga upp en bild på den så jag slapp vara så nyfiken, haha. Och självklart gör det ingenting att du skrev ev länk till mig, det gör mig bara väldigt glad :) Så tack tack!



Skrivet den: 2009-08-22 klockan: 11:13:34
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Madeleine:

Du får två kommentarer på det här inlägget: 1.) Jag tror inte att det finns någon på hela Tellus som är så intresserad av vad just du har för kyl, frys och spis hemma i ditt kök.. Men andra ord, DET ÄR RENT AV OINTRESSANT. 2.)Vad är det där för billig plastväska? Och om Janina nu så gärna ville se den, du kunde ju ha visa den för henne i stället för att lägga upp den i Cyberrymden.. Är den verkligen så snygg?



Skrivet den: 2009-08-28 klockan: 13:46:04
Bekka:

Till Madeleine: Jag har två svar till dina kommentarer. 1.) Precis som du tycker att mitt inlägg var ointressant är jag totalt ointresserad av att veta din åsikt gällande det. Om nu min blogg är så tråkigt så LÄS DEN INTE. Svårare än så är det väl inte? Min blogg handlar om min vardag, detta var vad som hände den dagen bland annat. Jag skriver om precis vad jag vill på min blogg, för det är just det, MIN blogg som jag skapat för att skriva det JAG vill. 2.) Jag har ingen aning om var den kommer från då jag köpt den av en kompis för väldigt länge sedan. Än en gång lägger jag upp vad jag vill på min blogg och eftersom jag och Janina inte känner varandra och endast pratat via våra bloggar var detta det enklaste sättet att visa väskan. Gillar du det inte? Deal with it..



Skrivet den: 2009-08-29 klockan: 15:45:10
URL: http://iamyourbaby.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: