Min bejbi<3
2009-08-20 / 00:10:38

Härligt!
Med massa bilder på datan som jag planerat säkerhetskopiera en tid nu så lägger självklart min data av...
Så typiskt min tur, och på exakt samma sätt som förra gången det hände då jag förlorade massor av bilder och minnen. Jag borde kännt igen tecknen, datorn blir segare och segare, skärmen slocknar från och till, datorn blir kokhet på en gång. Damn it! Jag hoppas verkligen att Prasse kan fixa det, han skulle ta med nåt från jobbet sitt som kanske kunde rädda mina grejer. HOPPAS!!

Tills vidare får jag sitta på hans dator, men det är ju inte samma sak som min dator, min bejbi underbara benji<3 (jag vet, det är fånigt, men det är min dators namn;D) Jag har en stark sammankoppling med min dator som gör att jag tycker mycket bättre om att använda den än nån annan. Får hoppas på det bästa nu.

Nu ska jag strax sova. Ciao♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: