Produktiv
2009-08-24 / 15:33:48

Hallå!
Idag har jag hör och häpna faktiskt gjort en hel del saker!
Jag har tvättat två tvättar, övningskört, skrivit ett nytt CV, eftersökt ett intyg för tiden jag jobbade på Ica Kvantum och sökt jobb. Jodå ni läste rätt, jag har sökt två jobb faktiskt! ^^ (Kom igen! Det är duktigt för att vara mig!:P)
Ett av jobben har jag inte särskilt höga förväntningar på, sökte som kontaktperson/personlig assistent/vårdbiträde men har ingen utbildning så blir nog inget där. Sen sökte jag jobb på Carlings och han jag pratade med var jättetrevlig! Det är bara att hoppas på det bästa! :) Men skulle vara grymt att jobba där, det är verkligen en helskön affär ;)

Nu funderar jag på att ta mig en promenad i det sköna vädret, se om jag kan hitta någon rolig prick som vill göra mig sällskap :)

Vad har ni gjort idag?
Ciao!♥

Sara:

Tycker fortfarande du ska göra en kategori för PPP!



Och kanske säga att jag var duktig med designen ;)

Lite ego är jag också.. är faktiskt nöjd..



Och DU BRAAAAA JOBBAT!



Skrivet den: 2009-08-24 klockan: 16:39:45
carro:

gillar din headr :D



Skrivet den: 2009-08-24 klockan: 16:56:42
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Erika Drake af Hagelsrum:

Haha ja! Vissa amerikanska skådisar bryter ju fruktansvärt roligt ;)



Skrivet den: 2009-08-25 klockan: 09:19:44
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: