And so he introduced himself: "Hello my dear, I'm the Devil"
2009-01-05 / 23:28:55

Nej, ni läste rätt. Jag har sett Djävulen i ögonen och hans andedräkt förpestade våra allas liv.
"For a year, I will bring nothing but pain into your lives!" And he laughed.

Han klev in i rummet, med lysande röda ögon. Han ställde sig framför oss log.
Han såg på oss en stund, sedan började han skratta, det mest ilande skratt jag någonsin hört.
Ett skratt som skar in i själen och tog bort all glädje.
Vi visste alla redan då och han skulle hemsöka oss så länge vi fanns under hans makt.

Denna historia är sann och Djävulen kom till John Bauergymnasiet i gävle under människoförklädnaden kallad Daniel Ljunggren. Under ett halvår nu har han torterat oss med oresonliga mängder stora uppgifter, omöjliga prov på 40 sidor att lära sig på två veckor och straffade mig när jag inte kunde skriva det provet genom att förgifta mig och ge mig magsjuka på omprovstillfället.

Nu, i nattens mörker, sitter jag här med en Hemtenta, så mäktig och hemsk att orden skär i både ögon och öron när man försöker läsa frågorna. För varje bokstav som slås på tangenterna ristas den in i huden.
Ja sannerligen, jag har sett Djävulen i ögonen.

J:

haha, ojoj, jo, då har jag en djävul på min skola med. Stefan Burlin.



Skrivet den: 2009-01-06 klockan: 12:08:56
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/
Anna:

mmh ja vet >.< jag har suttit typ lite gran vaje dag och har endå bara gjort 2 frågor. mr aldrig hinna klart.. Så ska man ju göra den där jäkla grafiska manualen med :)



Skrivet den: 2009-01-06 klockan: 14:40:24
URL: http://pygmeanna.blogg.se.
Jess:

Men så är det oftast, att bland de man inte känner sig lika säker, säger man inte lika mycket det man står för :)

- precis som du sa :)



Mina nyårsmål är:

- gå ut skolan

- skaffa ett sommarjobb

- komma in i umeå på teckenspråksfolkskolan där :D

- få ekonomin att gå runt

- leva varje dag, fullt ut

- och som du, säga vad jag tycker mer :)



tack för att du svarade på min utvärdering, av något slag :) Puss <3



Skrivet den: 2009-01-06 klockan: 16:22:06
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: