Happy Birthday To You!
2009-01-12 / 22:40:43

Hej!
Idag var det ingen vanlig dag inte! Nej för det var Saras födelsedag :D
Grattis till henne!
Var med hem till henne och fikade och en del av hennes släkt kom, iaf den som bor i gävle^^
Var tänkt att jag skulle åka buss hem men jag fick skjuts av hennes pappa^^ Så snällt av honom! :)
Roligt var det också att de ringde från jobbet och gav mig två nya tider (varav en jag kunde ta) så de har inte glömt mig som jag nästan trodde! :D hihi^^

En rolig och lite pinsam sak hände i skolan idag.
Jag hade glömt att sätta min telefon på ljudlöst och min ringsignal har rätt hög volym.
Där satt vi alla, helt oväntandes vad som skulle hända medan vår lärare hade en föreläsning och helt plötsligt bryter min mobil brutalt tystnaden.
"I wanna do bad things to you...." Japp, det är så min mobilsignal börjar, ett intro till en vampyrserie som heter True Blood.
(Jag har fortfarande inte efter en hel säsong bestämt om jag tycker om den eller inte men jag är helt klart beroende!)
I alla fall, hela klassen brister ut i skratt medan jag fumlar för att få tag i och få tyst på mobilen.
"Jasså Rebecca, är det så?" säger min lärare smått skrattande och några av mina klasskompisar fortsätter med "Men Bekka då!" mellan skratten!
Själv skrattade jag ju också men det var mycket av genans, men lite roligt var de ju :P

Nu ska jag ta och göra mig i ordning för natten och gå och lägga mig.
God natt och ha det bra! :)♥

Hjärtetårta gjord av födelsebarnet:)

mysigt fikabord

Födelsedagsbarnet blåser:D

Sara:

TACK! :D



Skrivet den: 2009-01-13 klockan: 09:18:22



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: