Julmust is the shit!
2009-01-11 / 22:22:57

Då var det än en gång söndag kväll och snart dags att gå och lägga sig.
Jag måste säga att jag är trött efter helgens soffpotatande och allt folk som var här. Även om det är människor jag älskar blir jag trött om jag har mycket människor runt mig för länge konstant. Därför blir det skönt att få somna och vakna utan en massa liv i vardagsrummet^^ Bara jag och älskling och katterna, så fridfullt^^
Skulle kunna ta en paus från monster-förstöra-allt-katterna också men de går ju inte^^ De är ju söta åtminstonde:)

Har sett många filmer denhär helgen iaf! bland andra:
  • Quantum of solace
  • Guilty
  • Neverending Story 2
  • Cool World
  • The Libertine
  • Fear and Loathing in Las Vegas
  • Masters of Horror Episode 1
  • Keeping Mum
  • Idiocracy
Tror de var alla:)

I helgen har det även blivit en hel del julmust! Köpte massa glasflaskor julmust på Ica Maxi för 1,50 styck :D
*Bekka in happy place* :D

Så imorn är det upp till skolan igen och sen vidare hem till Supersötasilversara:)
Godnatt och ha det bra!♥

Sara:

Japp idag blir det till mig, min dag idag!



Skrivet den: 2009-01-12 klockan: 09:27:54



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: