Madrasser, öl och dålig film
2009-01-09 / 19:49:34

Apu idag?
Det skulle man ju kunna tro men har man inte direkt nånstans att ta vägen så är det enklare att bara stanna hemma och försöka få tag på en ny plats att vara på.

Jag har precis börjat med ett nytt sätt att gå ner i vikt, så att jag äntligen kan få komma i mina favoritbyxor igen! Så som jag var innan jag träffade Prasse xD
Jag kallar det; "3 timmars metoden"
Kort och enkelt, jag äter var tredje timme för att hålla igång magen, vilket gör att jag förbränner mer fett istället för att vågen ska visa mindre på grund av söndervittring av muskler. Dessutom efter middagar äter jag något litet med socker i (eller dricker) för att matförbränningen ska påskyndas ännu mer :)

Nu i helgen blir det iaf mys*1000!
Madrasserna, täckena och kuddarna är utplacerade i vardagsrummet och ölen framtagen ur kylskåpet.
Så fort jag är klar här (alla väntar på att jag ska skriva klart) sätter vi igång filmen "Cool World". Får se hur bra/dålig den är;)
Ha det bra!♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: