Money, money, money, must be funny..
2009-01-05 / 16:41:35

God morgon kanske man ska säga, har inte hunnit med mycket sen jag klev upp och klockan är redan halv fem.
Det ger mig en aning ångest :/
men sitter man vid en skitbra film till fyra på morgonen får man väl skylla sig själv att man sover till ett.
Sen åkte jag och pälskling till hans mamma Maggan, åt frukost och hämtade lite saker. Bland annat två plankort^^
Ikväll blir det plankstek! :D yay^^
Sen åkte vi och handlade och nu sitter jag här efter att ha packat upp alla varor.

Vad dagen går! Snart kommer massa folk hit också, Prasse och dem ska göra karaktärer till rollspel. Känns som om jag inte kommer kunna koncentrera mig så bra, jag som har skolarbeten att göra klart >_<
Jag får helt enkelt göra så gott jag kan. Och ikväll kanske Erica kommer hit :D kan ju hoppas, länge sen man såg henne^^

Ha det bra allihop!♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: