NOT FADE AWAY
2009-01-09 / 01:59:01

Jisses, tårarna bara faller för mina kinder.
Nu när jag väl börjat gråta är det lixom lite svårt att sluta.
Allting blev bara helt fel, så pårushat, så hastigt det tog slut....
Sen var allt bara borta, allt jag vant mig vid.
Och där var jag ensam kvar....

Ok, helt ensam var jag inte, jag hade ju Prasse att gråta ut i armarna hos<3
För er som undrar vad som är på gång:
Såg just sista avsnittet av Angel, absolut sista, på sista säsongen :'(
Bara det i sig är ju sorgligt. Sen att personer dog och man inte fick veta hur det slutade var både sorgligt och frustrerande på samma gång! Och lite vackert på nåt vis, det med döden. Men det får ni reda på om ni kollar på det;)

Som tur är finns det en fortsättning i serietidningsform! :D
Jag och pälskling ska försöka få tag på dem, har dem iaf på datorn men skulle vara kul att ha dem i handen med:)
Ska försöka få pälskling i säng nu iaf!
Så ska jag gråta mig till sömns ;')
Godnatt♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: