Simple as it could get
2009-01-08 / 19:34:45

Hej!
Idag hade vi bara en lektion, dock är ju våra lektioner på 3 h.
Vi hade medieproduktion idag och fortsatte på vår grafiska manual som vi började på innan jullovet.
Var en rätt skön lektion och jag gick tidigare från lektionen för att hinna med 15.48 bussen till vikingavägen så att jag där skulle hinna på 16.00 bussen.
Sjävlklart var det krångel med bussarna, så tre bussar kom inte och när det till sist kom en buss var den överfull.
Eftersom bussarna aldrig kom missade jag 16.00 bussen hade jag tur att ha en pälskling som kunde hämta mig så jag slapp gå eller ta 16.30 bussen.
Problemet med att ta den bussen var att den åker en väldans omväg och jag skulle kommit hem efter att Prasse åkt och tränat och jag skulle åka med honom och träna, fast på ett annat ställe.

Det konstiga är att jag har varit i skolan och tränat efter och skrev klart min historiatenta imorse men jag är ändå piggare än jag varit på länge :D

Nu har jag duschat, Kjell och Lotta har kommit och pojkarna diskar och lagar pannkakor:) mat snart, mums:)
Ha det så länge! ♥

Jess:

Vad mysigt det lät!

Puss



Skrivet den: 2009-01-08 klockan: 21:34:40
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: