TIME foR PEACE
2009-01-06 / 17:00:10

Epic fale för Epos, boken som handlar nästintill uteslutande om krig, med omslagsbilden av en pojke som skriver på en tegelvägg orden "time for peace". Jo jag menar det.

Förutom att boken handlar nästan uteslutande om krig så är det rena rama helveteskriget att ta itu med den boken. Men det kan ju iofs ha nåt att göra med vår Djävulslärare.

Har suttit i flera timmar nu på morgonen och sov knappt nåt inatt eftersom jag var uppe länge och skrev på hemtentan och ville kliva upp i tid för att fortsätta med den. Jag har fortfarande två tunga frågor kvar och har slarvat med den sista eftersom jag har slut på ork, som om alla luft åkt ur mig och jag inte orkar bry mig om nånting längre. Kanske sammanlagt suttit 8-9 timmar med denhär hemtentan nu, ska det vara så? herregud... och inte är jag klar än men orkar inte mer just nu iaf.

Snart kommer Erica hit iaf och det ska bli kul :) Har inte träffat henne på jättelänge. Vi hörs!♥

Sara:

Bara 8-9 timmar? Herrejesus, jag har suttit mycket mer men är än inte klar.



Skrivet den: 2009-01-06 klockan: 17:28:16



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: