Vamps are hot!
2009-01-15 / 22:02:11

Ja... jag måste erkänna... jag föll för grupptrycket... och följde med några av mina klasskompisar på bio... på Twiligt!
Och den var... jättebra! Jag har kommit fram till att felet med filmen är de personer som beskriver den för andra!
Åtminstonde de som beskriver den för vampyrfaschinerade människor.
Allt som talade för att filmen var dålig var inte riktigt rätt, förutom det om att vampyrerna glittrar i solljus.. det är fortfarande fel..
men det om att de bildar familj, inte dricker människoblod, allt som mesifierar vampyrerna, det var inte riktigt som folk hade berättat. Det var riktiga vamp-fights, snabba bilar (en iaf), onda bloddrickande vampyrer osv.osv.
Rekomenderar starkt för alla som inte sett den!
Till de som är skeptiska; Den är inte så farlig som ni tror;)
Så fall för grupptrycket! :D

Hände något läskigt på bion, min käke låste sig när jag tuggade på en godis och jag fick i princip panik där ett tag :O
Som tur var löste det sig till slut:)

Idag åkte jag till skolan fyra timmar innan jag började. Jodå, det var medvetet, jag hade bara en grafisk manual att göra innan klockan tre. Jag kom längre, arbetade 3 timmar på lektionen och är ännu inte klar... men vi fick deadline förflyttad till imorn kväll som tur var! Får jobba då.

Btw, sorry för långa inlägg men hela min dag ska få plats då blogg inte fungerar i skolan >_<
Ha det bra!♥


Jessica:

glöm inte att Sara skrev mitt i filmen (Y) haha



Skrivet den: 2009-01-18 klockan: 22:45:14
URL: http://picaflor.blogg.se/
Jessica:

SKREK XD haha



Skrivet den: 2009-01-18 klockan: 22:54:43
URL: http://picaflor.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: