118
2009-07-08 / 10:15:37

God morgon!
Klockan är bara knappt över tio. Klockan 06.25 klev jag upp och gick tillsammans med Prasse ner till hotellets restaurang för att äta frukost. Därefter har jag varit ensam på hotellrummet, som de andra dagarna.
Klockan är bara knappt över tio och jag har redan hunnit läsa 118 sidor ur boken. Harry Potter och dödsrelikerna alltså.  Låter som om jag har mycket att göra här va? Men det är mysigt ändå och boken är grymt bra!
Det är så spännande läsning att jag har svårt att lägga ifrån mig boken.
Dessutom har solen varit på besök en sväng. Den tittade förbi mellan molnen en stund och sa hej, sen försvann den igen.
Jag är åtminstonde glad att det inte regnar. Då kanske man kan ta sig en promenad en sväng. För det är lite jobbigt att sitta instängd på hotellrummet hela tiden.

Nu ska jag fortsätta läsa och se hur långt jag kommer :) Vad händer för spännande för er idag? Ciao!♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: