Alice in Wonderland
2009-07-18 / 00:58:19

Blev helt till mig när jag läste på imdb:s hemsida att Tim Burtons Alice in Wonderland kom ut redan i början av Mars! Jag har längtat efter den sedan jag fick reda på att min favorit regissör skulle göra en mörkare verision av berättelsen som stämmer lite mer överens med originalberättelsen som i sig är bra mycket råare än Disneys barnverision. Tim Burton gör helt enkelt otroliga filmer! De är mörka, knäppa, skumma, vrickade och underbara! Därför har jag även höga förväntningar på denna film. Hur kunde jag missat den?

Åh... jag skulle lika gärna kunna sudda ut dendär texten ovanför, för min kära älskling påminde mig om att det inte är 2010 än... utan fortfarande 2009... Filmen kommer inte ut förrän 12 Mars 2010. Jag erkänner mitt misstag. Jag som exalterade mig så för att få se den! Det blir bara att vänta då. Men den som väntar på nåt gott ;D


Och det bästa av allt! Ser ni det jag ser?!
Det är bara dags att se sanningen i vitögat! Duon har banne mig blivit en trio!
Tim Burton och Johnny Depp har alltid varit brillianta tillsammans när det gäller film och det  verkar som om de nu har fått en ny vän:) Nämligen Helena Bonham Carter (bilden i mitten) som även är med i Tim Burtons Sweeney Todd tillsammans med Johnny :)
Kan det bli bättre?

Har ni några favoriter inom film som bara är hur bra som helst tillsammans? Ciao!♥

sneanea:

Nog för att jag gillar Disneys verision, men <3333



Burton <3

Depp <3

Bonham carter <3



Som sagt, kan det bli bättre? <3



Skrivet den: 2009-07-18 klockan: 11:25:57
URL: http://cutienut.blogg.se/
Jessica in fd bergatrollet^^:

Gah! Inte skrämmas, tänkte som du hur kunde jag ha missat det! Haha



Skrivet den: 2009-07-18 klockan: 17:15:27



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: