Borlänge
2009-07-06 / 21:51:12

För den som inte kände igen sig på bilden i föregående inlägg spenderar jag denna vecka precis som en vecka förra sommaren i Borlänge. Detta på grund av att min sambo arbetar där två veckor om somrarna och tycker det är väldigt långsamt ensam. Därför följer jag som världens bästa flickvän med som stöd;D hehe nejdå men lite skön avslappning är det ju också:)

Vi bor på Scandic Hotell men jag måste säga att det inte är mycket man får för pengarna här. Ett hotellrum med säng, soffa, fåtölj, tv, badrum utan badkar (!!) endast dusch. That's it typ. Dessutom fick jag sitta och vänta från ca nio till två innan jag fick komma in på rummet när vi skulle checka in imorse så jag var tvungen att roa mig själv i foajen. Passade på att kika in gymmet. Litet men helt ok. Det mesta fungerade åtminstonde. Dock blev jag missnöjd över poolen och bastun. De öppnar inte förrän halv tre om eftermiddagarna och stänger tio. Tänk om jag ville ta ett dopp när jag får tråkigt i min ensamhet medan Prasse jobbar? *fnys* Dessutom fungerar inte låset till omklädningsrummet, så jag antar att jag när jag ska gymma måste be någon komma och låsa upp när jag vill byta om? Drygt! Nej, jag får helt enkelt ta bussen svettig upp på rummet. MYS! Dessutom öppnar inte restaurangen förrän halv sex. Jag kanske vill komma dit vid fem så jag slipper äta efter halv åtta? *stön* Bättre hotell hade man ju förväntat sig, menmen.

Vad gör ni i veckan?

J:

Jaha, det är där ni är nu! Vad kul, lite annorlunda lix ;) Jag ska i veckan vara barnvakt åt mina småsyskon med sebastian (imorgon-ons), på torsdag ha tjejdag med Erica och Sarah, vi ska ha fotosession i Boulongerskogen och sedan köpa present till Micke tills på Fredag! På Söndag åker jag nog hem till Skutskär, packar om och donar inför tisdagen då jag och sebastian ska åka till Rosslagen, mitt sommarställe :D Kulkulkul! Hoppas du har det trevligt fast det var mycket fel. Puss <3



Skrivet den: 2009-07-06 klockan: 22:21:59
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: