En pannkaka av alltihop?
2009-07-07 / 10:01:55

Ny dag, nytt regn, dripp dropp dripp dropp.
Men imorse fick jag avnjuta hotellfrukost, vilket inte är helt fel.
Jag är sådär barnsligt förtjust i barnavdelningen med pannkakorna så jag smög åt mig en pannkaka och lite sylt.
Jag vet inte vad jag väntar mig. Att de ska hoppa på mig för att jag tar en pannkaka? Haha antagligen inte så troligt.
Imorgon tänker jag nog mikra pannkakan för den är nog gådare då än kall^^
Vilket nonsens va? En massa snack om pannkaka...
Har för övrigt varit på gymmet en sväng men blev avbruten typ tre gånger av städerskan. Gör ditt jobb och dra sen va?
Jag avskyr att träna när någon ska stå och se på. Åtminstonde om det är någon jag inte känner.
Nu ska jag se om mitt huvud bluffade mig som tyckte Smallville verkade något dera bra nere på gymmet under stretchen eller om der faktiskt kan vara så^^
Vad tycker ni?

Sara:

Jag tycker fortfarande att Smalville är bra.



Skrivet den: 2009-07-07 klockan: 15:14:11



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: