Fear the Snake
2009-07-18 / 00:19:08

Hallå:)
Dagen har varit mindre intressant idag, därav inga inlägg. Detta är heller inte planerat att bli särskilt långt av den anledningen:)
Jag började dagen med lite sims 3, sen Desperate Housewifes och till sist hamnade jag här, någonstans ute i skogen nära Andersberg, på en spelkväll vi egentligen inte var bjudna till Kjell, Prasse och jag.
Självklart bryr vi oss inte i det, utan endast av princip (och kanske lite uttråkning) åker vi dit ändå för att visa att vi inte tolererar att bli uteslutna ;D
Här spelas det Fear, men jag antar att det vore läskigare om man satt ensam i ett mörkt rum med surroundsystem :P Men självklart skulle jag ju då inte våga spela :$ Jag är lite feg på det viset(A)
Nej nu ska vi åka hem igen, dissa detta och kika lite på film istället^^

Btw, dethär är lite coolt, undrar just hur de gjort det:P




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: