Harry Potter frossa!
2009-07-06 / 22:12:07

Jag måste tillkännage en lite pinsam sak. Jag har haft sista Harry Potter boken, Harry Potter och Dödsrelikerna, hemma sedan en kortare period efter att boken kom på svenska och det längsta jag kommit har varit kapitel nio. Med det menar jag att jag påbörjat boken flera gånger men sedan slutat och glömt bort vad jag läst och varit tvungen att läsa om.



Nu ska jag banne mig ta mig genom boken! Förr eller senare kommer jag få höra om slutet om jag inte gör det. Och jag älskar dessa böcker så jag fattar inte varför det har gått så trögt med denhär? Jag har dock redan idag hunnit läsa 190 sidor så jag är på god väg:)

Apropå det är jag så grymt sugen att gå på nya Harry Potter filmen som har preimär i Gävle nästa onsdag! Undrar just om det finns några biljetter kvar till den...


Sara:

Det finns biljetter kvar, men vi måste vara snabba om vi ska gå :)



Skrivet den: 2009-07-07 klockan: 02:23:55
sneanea:

Men HERREGUD människa! :P



Skrivet den: 2009-07-14 klockan: 21:09:06
URL: http://cutienut.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: