JAG LEVER!
2009-07-06 / 21:36:43

Jo jag gör det, faktiskt. Jag vet att det kanske inte har verkat så här på bloggen men som jag skrev till en vän:

Har inte skrivit i min blogg på aplänge xD orkar inte skriva om att: idag solade jag, idag solade jag, idag solade jag också... och så åt jag en glass och sket i en buske för omväxlings skull.. och nu regnar det, dripp dropp, dripp, dropp osv osv. Ja har helt enkelt inte orken xD


Men nu är det så att jag har upptäckt dagens ilandsproblem i min egen lathet.



Kan ni se vad jag syftar på? Långt där borta på bordet står en läskflaska och jag är törstig. Jag sitter i en mjuk, skön säng och orkar med andra ord inte resa mig upp för att hämta den.

Dock hämtade jag den nyss för jag var ändå tvungen att hjälpa prasse med min dator för att han inte skulle förstöra min externa hårddisk. Den var god^^

Ciao!♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: