Ön - städ - Diablo
2009-07-29 / 21:52:17

Hej!
Nu blir det ett snabbinlägg om igår och idag^^

Blir dåligt med bilder nu då kameraladdaren är borta *suck* Måste leta efter den!

Igår var det Hedesunda och Ön med Erica:) Vi slet ner Lea dit också, himla roligt varje gång man ser den tjejen, det blir ju alldeles för sällan nu för tiden! :( Kommer ihåg förr när man umgicks varje dag i princip, de va tider de;)
På Ön, vid festplatsen var det tisdagsdans, den sista av fyra, med andra ord, massa folk, Date, Arvingarna, Svenne Rubins, öltält och massa mysigt folk! Hade hur roligt som helst, vilket kanske märktes när vi skulle gå runt halv två och jag smet in på dansbanan flera gånger och bjöd upp folk till "en sista dans bara!" ;D Sen bar det hem till mor och far, fastän jag ville hem till stan. Vilken tur att min pojkvän är så underbar då och kommer och hämtar mig och Erica klockan två på natten;D<3

Idag har jag och Basse flyttstädat Kjells lägenhet, vilket var mycket äckligt! Det luktade så vidrigt i kylen efter gammalt kött, riktigt vidrigt >_< 

Sen blev det hem och ta ett mysigt bad med pälskling och kika på Desperate Houswifes^^

Har en sak att berätta också men de får ja ta senare. Nu ska jag, Prasse och Basse spela Diablo II, första gången för mig^^ Wish me good luck:P

Ciao♥

Utby:

Fastna för fan inte i Diablo 2 träsket



Skrivet den: 2009-07-30 klockan: 02:22:20
ida UNG MAMMA:

SV; JA, ABSOLUT =)



Skrivet den: 2009-07-30 klockan: 07:41:34
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
sneanea:

Det var tider det <3

Haha, "Men jag ska bara dansa med kusinen min!"



Shit, Prasse, haha :D



Skrivet den: 2009-07-31 klockan: 21:05:47
URL: http://cutienut.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: