Rent rent rent
2009-07-10 / 19:05:34

Middagen igår var hur mysig som helst och maten var riktigt god :)
Tack och lov blev det inte alltför mycket disk att ta reda på idag. Måste skaffa diskmaskin!
Imorse var det tänkt att jag skulle träna lite men efter en kort promenad innan frukosten mådde jag verkligen apa så jag lät bli. Fick sitta jätteknepigt för att kunna äta frukosten ens.
När magen slutat tjafsa och göra ont blev det att sätta igång med städning av lägenheten.
Känner mig ytterst duktig som städat hela lägenheten idag, grundligt i alla rum utom badrummet :)
Prasse var också med och städade efter att han kom hem från jobbet vid tolvtiden:)
Han möblerade om i vardagsrummet också, ser riktigt fräscht ut där inne nu:)


Kjell, Räven och Prasse vid maten :)


Vardagsrummet:)

Det var svårt att få en ordentlig bild och ljuset sabbade rätt mycket menmen ni får nöja er med det ändå^^

Pojkarna sitter och håller på med sitt hemliga lilla projekt och jag tänkte slappa med lite sims 3.
Ciao♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: