Röda Korset
2009-07-21 / 19:13:30

Hej!
Idag har jag och Prasse städat lägenheten. Det enda som är kvar nu är toaletten, vem det nu blir så får ta reda på den;)
Vi har även varit och handlat, varit på banken och svängde förbi Röda Korset.
Vi planerade att bara se oss omkring men nästan på en gång hittar jag en vit skjorta som jag blir förälskad i. Jag har letat som tokig efter en vit skjorta men aldrig hittat någon jag tycker om förrän nu.
När vi kom till bokavdelningen var jag måttligt ointresserad. Begagnade böcker är inget för mig direkt.
Vad ser jag då? Jo, Jean M Auel's Nionde Grottan. Efter en snabb blick runtom mig ser jag resterande böcker i serien och blir som tokig! Jag var bara tvungen att köpa dem! Jag får ta från pengarna jag ska ha till roadtripen och se det som en investering till det, nåt att läsa i bilen;)


Skjortan för 15 :- Märke: E-spirit

Les wonderful books♥

Alltihop gick på 89 kronor. Jag ♥ Röda Korset
Har ni fyndat nåt riktigt bra på Röda Korset?
Ciao!♥

Sara:

Nice, var ju typ inge pengar alls om man tänker vad det annars skulle kosta. :)



Skrivet den: 2009-07-21 klockan: 19:29:49
URL: http://sixtenstekpanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: