Vin, mat och vänner
2009-07-09 / 18:57:35

Just nu sitter jag här framför datorn, dricker lite vin och ser på när älsklingen lagar mat:)
Bräserad nötfilé och kroketter, mmmmmums!
Själv har jag diskat och plockat undan lite. Snart kommer Kjell och Räven över och ska äta med oss. Vi brukar ha matgäster rätt ofta sådär men idag har jag bestämt mig för att göra det mer till en middagsbjudning^^ Bara sådär för kul skull.
Därför blir det lite finare mat och lite vin för den som vill ha det. Till maten blir det även sallad och efteråt nalkas fika med mammas hemmalagade potatisbakelser som är underbart goda! (Nej, det är inte potatis i dem!)
Jag känner mig så vuxen just nu!^^
Nu ska jag byta om till nåt annat än mjukisbyxorna jag haft nästan hela veckan;)
Vad gör ni ikväll?♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: