Dagen efter
2009-06-07 / 19:46:52

Hallå allihopa!
Sorry för mina spontant arga och upprörda inlägg igår men jag var verkligen helt pisst och jag tänker inte ta tillbaka något av det jag skrev. Min kväll blev faktiskt förstörd. Menmen, allt som allt var det faktiskt en kul kväll, mellan det dåliga, med många skratt och vänskapsvarma kramar.

Jag fick mitt förlåt när jag gick och lade mig och det var allt som behövdes, nu är allt bra igen.

♥Det finns ett litet ord ♥
för lite använt på vår jord
Det torkar tårar
lindrar gråt
♥Det lilla ordet är förlåt♥

Ett förlåt kan vara så mycket mer än bara ett ord, det betyder så mycket mer än att bara säga att man är ledsen. Det är något som har stor betydelse för mig och man ska välja noggrant vilket man säger när. För om någon sårat mig eller gjort mig ledsen bryr väl inte jag mig om den personen är ledsen. Det är ju den som sårat mig. Hänger ni med?
Men som sagt fick jag mitt förlåt. Tack :)♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: