En Egyprisk prinsessa i spillror
2009-06-07 / 02:23:10

En jävla kul och röjig kväll var det va?

Jo man skulle kunna tro det iaf.
Det började bra, sen blev stämningen förstörd men jag försökte se bortom det. Sen skulle vi åka vidare från festen vi var på till stan för att se var vi hamnade. Heart Break var fullsmockat så vi drog till Hang Loose (vilket det då lät som om alla var med på) och jag och Sara dansade och hade kul. Men tyvärr fick vi inte ens dendär sista timmen på dansgolvet som vi ville ha, inte ens en enda jävla timme... för att någon blev lämnad ensam, vilket uppenbarligen blev mitt fel eftersom det verkar som om det var jag som drog alla dit... inte ens en jävla sista timme fick vi vara där... och jag som var så glad över att få möta och umgås med min kusin som inte ens kommer kunna vara med på min student eftersom han åker utomlands när jag tar studenten...

Tack för en förstörd kväll... Men verkligen tack till Supersötasilversara som jag hade så underbart kul med innan!

På måndag börjar stundentveckan och på Fredag tar jag studenten. Med andra ord; Min vecka, Min student. Den som sabbar den veckan för mig... den förlorar minst ett öra...

Ciao och god natt, för nåt sova för mig blir det knappast inatt...

Sara:

Hoppas du sover ändå. Hängde inte med vad som hände där i slutet. Men jag hatar't och jag vet att jag inte ska lita på killar längre, helt klart.



Skrivet den: 2009-06-07 klockan: 02:41:37
Erica:

aj dåe, du får berätta vad som hände sen, om du vill, verkar inte kul det där, hoppas du kan få en trevlig fortsatt vecka dock.



pöss <3



Skrivet den: 2009-06-07 klockan: 03:46:29
Anonym:

You rock darling!



Skrivet den: 2009-06-07 klockan: 20:36:08



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: