Valvirr
2009-06-07 / 21:09:13

Idag har varit en dag med myckel fast ändå lite att göra och dagen har gått ytterst fort.
Vaknade upp i morse och åt en killing-frukost, precis som igår morse. Det var typ som på hotell ;D
Därefter såg jag och Sara på Material Girls (började, jag fick se klar den ensam sen) och sen ringde en kompis som svängde var ute och åkte. Han svängde förbi en stund och snackade lite, sen drog Prasse iväg för att fixa lite grejer och sedan städade vi ur skrubben lite så att mina skor slipper bli mosade under tunga lådor.
Därefter åkte vi för att försöka rösta inför EU-valet på två olika vallokaler men vi stod tydligen inte där utan fortfarande i Bomhus. Då åkte vi till mamma och pappa i hedesunda för att hämta lite grejer och sedan till bomhus och två till vallokaler innan vi kom rätt.

Varför finns det minst fyra olika vallokaler i det lilla Bomhus? På alla vallokaler var det ju nästan tomt så det kan ju inte vara för att folket inte fick plats? Jaja, vi hittade rätt till slut iaf och kunde lägga våra röster. Jag hoppas ni gjorde det ni med?

Nu blir det mys med folket och en massa gott att mumsa på! Vi har tårta, bullar, kladdkaka, blåbärspaj, hallonpaj, någon bit rabarberpaj och lite överblivna kakor. MUMS!^^



Stämningsbild från igår for the win! :D

Ciao så länge!♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: