Gotta keep it alive
2009-03-31 / 15:45:51

Och så sitter jag här igen då!
Undrar hur länge det håller denhär gången då tro? ^^'
Men jag tänkte uppdatera och visa att jag lever sådär på ett ungefär :)

Jag ska försöka blogga mer, nu när solen är tillbaka och jag nästan varje dag kan fylla på med ny solenergi utan att behöva återanvända samma gamla energi dag ut och dag in bara för att solen vägrar titta fram under vinterhalvåret. Men nu är våren här! Och ni vet väl var det innebär? Jo att sommaren snart hälsar på! Underbart!
Jag har dessutom planer på att göra bloggen mer intressant med hjälp av lite mer bilder och sånt skoj :) Vill ni läsa om något speciellt här är det bara att skicka in en kommentar fort som attan så ska jag försöka åtgärda det jag kan^^
Nu när sommaren är här händer även mer saker i vårt galna lilla gäng så jag kommer självklart skriva om vad som händer:)

Jag har missat så mycket som jag borde skrivit om! Men jag får försöka komma ikapp det nu. Japp det ska jag!
Så välkommen tillbaka alla som läste tidigare och välkommen de som är nya!

SixtenStekpanna:

Ja äntligen!



Du kan ju leka med designen så kanske du får lite mer blogg känsla.



Skrivet den: 2009-03-31 klockan: 16:21:30
J:

Underbara vår!



Skrivet den: 2009-04-05 klockan: 10:45:59
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: