Natti Natti
2009-03-31 / 23:08:00

Hallå där :)
Blev lite sent dethär alltihopa, stressigt med. Skulle hunnit med en promenad idag men det hanns ju inte med då jag fick för mig att jag skulle baka.. :/ Hade dessutom tyvärr inge pärlsocker hemma till mina chokladbollar så får ta de imorn, attans.
Menmen, det blev ju så att det bar av till Hedesunda till min kära mor och far som nyligen kommit hem från två veckors semester i Thailand, bruna och fina. Vi kikade lite bilder från resan och åt mat, mycket trevligt :)
Dessutom hade mamma köpt en massa fina grejer till mig där borta som det kanske kommer ut lite bilder på sen ;)
Vita vargen följde med för att ge oss skjuts hem igen då vi passade på att köra ut vår gamla bil som ska ställas av tills jag får körkort. Väntar fortfarande på de jäkla papprena som aldrig kommer! Kom igen vägverket, kom igen!

På vägen hem blev det ett litet stopp på Vita Vargens jobb där man kunde sno mjukglass, yay!^^ Mycket roligt :)
Hm har jag glömt något nu? tror inte det. Ska ta och lägga mig nu iaf, pälskling ligger här bredvid mig och sover redan :)
I morgon börjar jag för övrigt 13.00 så blir lite sovmorgon för mig imorgon :)

God natt allihopa!

Och förlåt till Supersötasilversara för att jag inte kom in på msn, kom nyss hem och när jag loggade in var du inte inne längre:(

natti:)

SixtenStekpanna Supersötasilversara:

Det är lurre! Jag somnade nog faktiskt rätt hyfsat tidigt. Har lämnat in rapporten för att han ska titta igenom den.^^



Jag vill också ha grejer!



Skrivet den: 2009-04-01 klockan: 09:24:52



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: