Ohoj där i vårsolen!
2009-03-31 / 16:00:35

Idag tar jag nya tag och tar tag i det mesta som glömts bort bakom molnen. Det är roligt och spännande på något komiskt litet vis :)
 Det märks dessutom rätt väl på mig nu när de gråa dagarna är borta att jag är så otroligt trött på mina gamla kläder!
Allt känns så gammalt, tråkigt, kallt, grått.. tja ni fattar. Därför har jag börjat trixa, mixa och blanda ihop alla möjliga roliga knäppa kombinationer av kläder och har inte haft en outfit jag tidigare haft på jättelänge nu! Roligt! Men snart börjar idéerna ta slut och jag fasar för dagen jag måste sätta på mig något tråkigt och trist igen :( Men den dan den sorgen!
Idag är jag på topp!

Idag när jag kom till skolan fick jag en liten överraskning. jag hade musik i öronen men hör vagt att någon ropar mitt namn. Jag ser mig omkring på personerna framför mig men ingen jag känner går där. Till slut fattar jag ju att det är någon bakom mig och där stod Anna och Jessica :) Jag var då i den stora byggnaden, vår skola har en lite mindre byggnad till oss Media elever ;) Därför var detta lite roligt för mig^^
Nerför trappen kommer sen Karro som utropar: Vad snygg du är Bekka!
Jag har söta vänner jag^^


Outfit
Såhär mixade jag ihop kläderna idag^^  Ursäkta den dåliga bildkvaliteten och den lama blicken.

Jag får inspiration om kläder från många ställen, som reklamer, kataloger och liknande men mycket får jag från bloggaren Kenza. Ni borde kolla in hennes blogg, den är riktigt bra :) Mest inspiration får jag nog dock från Supersötasilversara som alltid har snygga kläder! (fast hon bär ju till och med mjukisbyxor snyggt;D)
Supersötasilversara
roxar ;)<3

Men nu får det vara nog! Jag ska baka! Ha det bra så länge! :)

SixtenStekpanna SupersötasilverSara..:



Skrivet den: 2009-03-31 klockan: 16:34:07
Anonym:

Awwwww... blev ju tårögd.^^

Skrattat åt mitt telefon samtal må tro?



Och det var skitsnyggt det du hade på dig!

Kändes lite lika vad vi hade med jeansleggins och stor vit "t-shirt". Fast du hade jeans vad de nu heter och jag en gammal sport tröja^^



(den skicka iväg en tom kommentar, dumma dator)





PÅSKMIDDAG? jag är sugen på ägg!



Skrivet den: 2009-03-31 klockan: 16:39:48



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: