Akta Bella Italia!!
2009-05-21 / 18:33:35

Just nu skriver en mycket irriterad bekka.
Jag beställde nyss pizza på Bella Italia, en pizza som det original inte är lök på och jag tog bort paprikan.
Några vänner åkte och hämtade sina och min pizza och kom tillbaka med helt fel pizza.
Pizzan var full med både lök och paprika, så pass mycket att jag skulle vara tvungen att plocka bort nästan hela pizzan för att få bort allt, så nu är jag riktigt irriterad.
Prasse ringde nyss för att klaga, vi fick behålla vår pizza och de skulle göra en ny, men mitt humör och matlust är redan förstörd... Jag vill inte ens ha dendär pizzan nu...
Så lite som kan göra så mycket..
Aja ska vänta på dendär andra pizzan nu och fortsätta med att plugga som jag i princip gjort hela dagen nu.
Ciao!

Sara:

Bra att ni klagade! Nu ska jag ta mig tacos!



Skrivet den: 2009-05-21 klockan: 20:09:54
Erica:

men gu vad drygt, hoppas att det blev bättre med den andra pizzan



Skrivet den: 2009-05-22 klockan: 18:20:59
Utby:

Jag har oxå råkat ut för samma där, dom är helt yra i huvudet där, riktigt jävla irriterande när man är hungrig som fan.



Skrivet den: 2009-05-24 klockan: 11:25:34



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: