City Gross
2009-05-26 / 21:08:26

Hallå där!

Nu är handling och betalning av räkningar färdigt. Handlade på City Gross, relativt nyöppnat här i Gävle och det finns en hel del roliga och skumma grejer där. Nästa månad ska vi köpa kängurukött och testa;) Vi köpte lite kul som chokladgröt, marsmallow-fluff med jordgubb och "mackor" med blåbärssylt i och glasyr utanpå. 10 kg socker med andra ord;)

Just nu sitter jag och ser på tv, Basse har kommit över och Dario sitter och lägger beats på min låt som jag ska spela in. Blir förhoppningsvis klart innan ett imorn!

Jag kom även på att jag inte lagt ut någon bild på min studentmössa! Lägger ut en bild nu då:P


Macaroni and cheeze med kassler blev det till middag idag, med massamassa ost! muuuums;D


Studentmössa med rosa pärla, texten Bekka ITM3B och i bak bling bling siffror 2009
Fick med glas och guldpenna med texten Student 2009




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: