Det går bra nu
2009-05-28 / 14:34:01

Hej!
Imorse vaknade jag upp halv åtta av att en nyckel vreds om i ytterdörren och någon ropade "hallå, hallå" i hallen. Sedan började det låta en massa från badrummet. Shit, vad är dethär nudå?! tänkte lilla rädda jag:P Så jag virade täcket runt mig och gick på trötta ben för att se efter vad det var. Det var som tur var bara nån kille från Gavlegårdarna som skulle byta vårt badkar^^ Vi har som ni kanske förstår Gavlegårdarna som hyresvärd. Gick och lade mig igen.

09.00 Klockan ringer
09.20 Bekka kliver upp
10.10 Åker med Kjell till Hemlingby och springer + tränar lite styrka
11.30 Klar och blir avsläppt hos Maggan där jag äter frukost
12.00 Tar cyckeln som jag haft stått där och cyklar hem.
12.40 Tar ett skönt bad i nya badkaret
14.00 Klivit upp ur badet, torkat och smörjt in mig. Tar en Digestive Bar till lunch.
14.30 Avklarat allt vad räkningar och mejl heter

Det går bra nu
Jag ska ta och sätta igång med lite skolarbete och sen får vi se vart vägen bär.
I helgen blir det antagligen övernattning i min hemorts bystuga med gångavstånd till badplats. MYS!
Ciao!♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: