Ett träd mitt i vägen eller en väg mitt i trädet??
2009-05-14 / 00:01:03

Ikväll är jag ensam hemma, Prasse jobbar fram till 12 och jag har spenderat kvällen med plugg. Jag tröttnade dock efter ett tag och gick ut för en nypa luft och rensa huvet. Jag träffade på en kompis som jag satt och snackade med ett tag. Det var skönt med en liten avkoppling. När jag reste mig för att gå hem märkte jag att jag behövde gå på toa. Jag skyndade därför på stegen och höll vips på att springa in i ett träd! Vad gjorde ett träd där mitt i vägen? Eller var det vägen som gick mitt i trädet kanske? Det var inte för att jag var trött utan det stod faktiskt ett träd där i vägen xD En asfalterad väg runtom trädet, det såg väldigt lustigt ut måste jag säga. Nu känns det skönt då jag fått de flesta av mina skolarbeten gjorda också. Yay me!

Nu ska jag se scrubs och vänta på pälsklingens hemkomst. Ciao!♥

Utby:

Kan man verka mer förvirrad än du just var?



Utby has found your hideout



Skrivet den: 2009-05-14 klockan: 17:29:07



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: