Förändringar
2009-05-26 / 14:38:43

Hallå där bloggen!

Det var ett tag sen jag uppdaterade här så därför tänkte jag göra ett litet snabbt inlägg nu. Om det nu går eftersom blogg.se lever sitt eget lilla liv:/
        Idag har jag en hel del att göra, men just nu är det lugnt eftersom det mesta händer efter fyra.
To do
Betala räkningar
Göra klart projektarbete och skriva ut
Handla
Kanske åka och köpa ny säng (om det finns tid)
Övriga läxor jag hinner

På detta tänkte jag ju då hinna skriva lite blogg också ;) Idag har jag endast kompletterat lite i Rörlig Bild B för att kunna få MVG så det börjar lugna ner sig rejält nu mot slutet av skolan. Jag har även köpt biljetter till Barrundan som sker på tisdagen under studentveckan.

Den största förändringen just nu är dock lite av en shock för en del ;) Jag har nämligen satt i löshår nu lagom till studenten. Eftersom det skulle märkas rätt rejält ändå med mitt korta hår drog jag till med en rejäl längd på löshåret! Jag vill att mina förändringar ska vara drastiska. Vad är det annars för idé med dem lixom?;)

 Tyvärr ser man inte färgerna på dessa bilder så bra, färgade även håret.


Här är färgen lite mer som den är i verkligheten och inte lika grådaskig som på de andra bilderna:) Nu ska jag titta på ett avsnitt Scrubs igen! Kära Scrubs säsong 6 som jag äntligen fått hem! Känns som om jag väntat i evigheter ;) Ciao!♥


 




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: