Little things
2009-05-15 / 21:42:51

Haha, jag blir sådär fånigt, fnissigt glad när jag får reda på att nån läser min blogg^^
Jag vet att den inte är så intressant men... lite roligt ändå ju:P
Och till Utby: Jodu, du kan tro att jag var rätt förvirrad där när jag stod öga mot bark med trädet i vägen;)
Detta träd ligger faktiskt inte långt från där jag befinner mig nu, i brynäs:P

Jag har tråkigt.. är på lan men har ingen direkt lust till att göra nåt... förutom att gå hämta min påse cheezballs som jag glömmde hemma.. *Mmm cheezeballs♥* Men faktiskt inte för att jag är sugen, mest för att jag är rastlös.. och mår lite illa :/




När man sätter saker i perspektiv...
Du kämpar för att bli frisk
Jag kämpar för att inte bli sjuk

Ibland är det svårt att förstå sig på mig... till och med för mig själv :S

Ciao!♥

Sara:

Hur menar du med "Du kämpar för att bli frisk

Jag kämpar för att inte bli sjuk"?



Skrivet den: 2009-05-15 klockan: 22:07:22
Utby:

Det är dom kvinnliga generna som spelar in och gör saker och ting förvirrade:P



Skrivet den: 2009-05-16 klockan: 09:21:33
J:

Känns som jag då :S



Skrivet den: 2009-05-16 klockan: 13:39:09
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/
Anonym:

Jag hoppar runt på olika bloggar, mest för att det är lite roliga tankesätt i många av dom, vilket resulterar i bra läsning:)

Och ditt trädproblem var faktiskt lite kul



Skrivet den: 2009-05-17 klockan: 20:27:09
Utby:

posten före, postad av Utby:P



Skrivet den: 2009-05-17 klockan: 21:53:45
Caroline, LINA FRANKღ:

Kikade runt och hamnade på din blogg :-) Kika in på min med om du vill läsa massor om mig, min chihuahua Tindra och massvis av shopping! Givetvis bjuder jag på en hel del massa bilder också :) Enjoy!



Skrivet den: 2009-05-18 klockan: 11:43:09
URL: http://carolinefrank.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: