löshår och skor
2009-05-19 / 10:44:07

Hej!
Sitter i skolan nu och fryser i väntan på att vi äntligen ska börja filma, varav jag endast är med i en kort scen. Det känns väldigt onödigt att ja ens är här just nu eftersom klockan redan är över elva och de som har hand om dethär bara springer runt och leker...


www.rapunzelofsweden.se

Nu har jag beställt löshår från Rapunzel Of Sweden. Jag sätter i det på måndag, sen är jag finfin för studenten ;)


Kikade in lite snygga skor för budgetpris också på Halens hemsida, dessa skulle jag bra gärna vilja sätta tänderna i.. eller fötterna ;)


Ciao!♥

J:

Jag menade att ibland kan jag kämpa för att inte bli sjuk, precis som du skrev.



Skrivet den: 2009-05-20 klockan: 14:51:16
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: