Sommar och soliga dagar
2009-05-29 / 14:43:19

Soligt och varmt som sjutton idag! Hur härligt och underbart som helst!
Sitter i skolan nu och har samhällskunskap, vi ska debattera inom några frågor som de olika partierna har. Funkar men skulle helst vilja åka hem. Speciellt för att jag vill att helgen ska komma snabbare. Vet ni varför?
Jo för att i helgen är det Ålbo för hela slanten, sola, bada, grilla, mysa med underbart folk<3
Började dagen bra också
Plus ett: Åkte till hemlingby och tränade med Kjell och Basse, grymt skönt!
Plus två: Fick nyss reda på mitt betyg i Samhällskunskap. MVG! Yes! Känns otroligt skönt för jag hade verkligen hoppats på det.
Plus tre: Helgen såklart!

Nu ska jag kolla igenom mina argument igen och sen hoppas att debatten går bra. Ciao!♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: