Stress stund
2009-05-05 / 09:32:55

Stressen börjar nästan bli outhärdlig nu! Supersötasilversara var nämligen gullig nog att berätta för mig att det bara är 38 dagar kvar till studenten. Jag kommer aldrig hinna allt!! Jag har hur många skolarbeten som helst att göra klart och dessutom får vi massor av nya saker hela tiden. Jag tror jag blir tokig! Dessutom kan vi räkna bort en vecka på dedär 38 dagarna eftersom den sista veckan kommer bestå av massa annat än plugg så då är det nästan bara 31 dagar kvar! Jag skulle vilja ha en hel månad till på mig innan studenten för att hinna med saker i lugn och ro. Jag börjar dessutom oroa mig gravt över mina betyg, tror inte jag kommer bli särskilt nöjd i år över huvud taget. Varför är det ingen som säger till mig när mina skolinsatser blir tio gånger sämre? :(




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: