Tittut i en låda
2009-05-12 / 09:41:55

Hallå där!
Nu när jag hade en liten stund över i allt kaos tänkte jag titta in och säga hej!
    Jag tänkte även passa på att berätta att jag hittat mitt favvosolarium, det ligger precis där jag bor och jag har blivit jättebrun av att bara sola där två gånger. De ni! ;)
    Sen tänkte jag även passa på att berätta att jag har börjat fixa lite inför studenten. På måndag följer jag med Supersötasilversara till frisören och rådfrågar och kanske beställer löshår. Jag ska ringa och boka en tid för att sätta i det strax också för frisören vi ska till är väldigt uppbokad.

Nu sitter jag i klassrummet och fryser i väntan på att vi ska köra igång med Rörlig Bild lektionen nån gång. Alla sitter just nu och gör ingenting. Dessutom är fönstret öppet, dumma ungar som vill att jag ska frysa :(
Nu kanske det blir spela in film här;) Ciao!♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: