Today
2009-05-06 / 13:29:07

Hej!

Jag tänkte än en gång försöka göra ett litet inlägg om senaste tiden.
    I måndags var det stressigt med flyttning och jag fick inte hälften av det jag ville ha gjort. Igår var jag i skolan och hade Rörlig Bild B. Vi skulle ha filmat men det blev inte av så vi tränade några scener istället. På fredag blir filmningen. Efter skolan åkte jag till biblioteket och pluggade. Jag tycker det är mysigt att sitta där, det är så lugnt och jag är verkligen effektiv! Jag ♥ bibblan! Vid fem gick jag hem, fortsatte plugga, valde ut tapeter och golv till lägenheten, adressändrade och sedan åkte vi och åt hos Maggan eftersom vi inte hunnit handla mat till lägenheten än. Med oss hem fick vi lite flyttlådor och matlådor och sen var det bara att gå och lägga sig.
    Idag klev jag upp och insåg att matlådan från Maggan som jag tänkt äta till frukost/Lunch eftersom vi inte har några mackor hemma låg i kylskåpet och vi har inte flyttat in vår mikro. Jag tycker inte om kall mat. Så jag började arbeta med mitt projektarbete och fick hjälp av GOF. Sen gick jag till skolan och tog med mig matlådan som jag åt i matsalen. Yay för vår skola där vi har fri tillgång till mikro! Nu sitter jag här och har Projektarbete. Jag måste skriva på min slutrapport så jag kan få den klar.

Ha det bra så länge! Ciao! ♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: