Projektarbete avklarat!
2009-05-27 / 23:51:14

Tja!
Nu sitter jag här och andas ut, projektarbetet avklarat och färdigt.
Spelade in och gjorde allt klart imorse.
Nu är det bara småsaker kvar till historia och rörlig bild, sen så!
Var till IKEA och Sängjätten idag med älskling och köpte säng, blev grymt snyggt! :D
Men nu syns det verkligen att sovrumstapeterna är skitfula ;D


Inspelning i vardagsrummet med golvmoppen som mickställ ;D


Efter det blev det frukost. Ostfralla med salami, oboy med jordgubbs-marsmallow-fluff och en mini Baby Bell ost ;D
Blev underbart mumsigt det!


Cd-fodralet. Vad tycks? Vi får se om jag lägger ut låten här, beror på... vill ni det?


Snygga sängen! Dock ytterst fult täcke ;D


Köpte shampoo, balsam och inpackning som skyddar och bevarar färgat hår, så imorn blir det en efterlängtad hårtvättning! Har inte haft saker till det tidigare så har inte tvättat håret sen innan jag färgade det >_< Disgusting, I know.

Nu blir det till att sova för imorgon möter jag upp Basse och Kjell för ett stort stycke hårdträning! :D
Ciao!♥

sarah:

vad spelade ni/du in för något? en låt eller? :)



Skrivet den: 2009-05-31 klockan: 12:18:42
URL: http://rapegirl.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: