Dumma proppar
2009-09-08 / 13:55:01

Ojojoj, har man skrivit en hel massa här då och så försvinner allt bara för att prasse rycker ut proppen till köket som av någon dum anledning är kopplad till vardagsrummet också. Känns ju värt!

Iaf skrev jag om vad jag gjort den senaste tiden och vi får la se hur mycket jag orkar skriva.

Inte helgen som var utan helgen innan, på söndagen, åkte jag, prasse, erica och T på 48 timmars kryssning till Tallin. Båten var i princip tom sånär som på oss och några läskiga estländare som trodde att de kunde stöta på oss.. Vi hade iaf dansgolv och kareoke nästan helt för oss själva så jag och Erica var mer än nöjda ;) I Tallin letades pizzeria och billig sprit. Vi hade endast tur med billig sprit. Mat blev på nåt billigt Donken liknande ställe som hette Hesburger. Inte min favorit direkt.

I torsdags fyllde jag 19 år,Grattis till mig! men dagen var inte särskilt speciell och lite tråkigheter och irritationer drev mig mot kvällen till Tessan och Ica för lite trevligt sällskap.

I fredags blev det krogen med Erica, Karro, Anna och Jimmy och utanför Jimmys lägenhet såg jag mitt livs första levande igelkott! Mitt i stan! När man vuxit upp på landet är det en stor förvåning. På lördagen blev jag och Prasse uttvingade med Dario, Kjell och Räven(^^) till Old Saints, men där spelades ingen musik och dörren stod öppen så det var kallt där inne.

I söndags bar det av ut till Hedesunda på födelsedagsfirande med stora tjocka släkten.

Ojoj, nu orkar jag inte skriva mer för stunden. Jag får berätta mer om den nya veckan och allt som händer häromkring senare. (vi får hoppas att jag faktiskt gör det då också;P)

Ha det bra! (ni som faktiskt orkade läsa ända hit. Grattis på er förresten, ni är duktiga!)
Ciao!♥

Supersötasilversixten eller vad vi nu sa:

Jag orkade ^^



Nu måste jag skälla lite på dig! Gör kategorier för tusan bananers, lättare att hitta tillbaka ;)



Skrivet den: 2009-09-08 klockan: 15:05:20
Erica:

verkar som en trelig vcka, var ju med endel där ;) (och ja, jag läste hela :P)



Skrivet den: 2009-09-08 klockan: 22:42:42
Utby:

Jak e duktik hest, hest inte hitta ut från blogg:*(



Skrivet den: 2009-09-09 klockan: 13:57:40



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: