Händelserik vs Händelselös
2009-09-18 / 10:31:43

Hej bloggen!
Än en gång var det ett tag sen, jag är verkligen dålig på det här:P
Igår var en uppfriskande händelserik dag:) Lite innan nio på morgonen hämtade Prasse upp mig hemma och åkte till Maggan för att äta frukost. Därefter fick jag skjuts till arbetsförmedlingen där jag skulle gå på en gruppinformation. Som tur var slapp jag sitta själv med en massa okända då jag träffade på Michelle där inne^^ Hon skulle också på samma som jag. När de pratat klart gick vi till stan där Michelle bjöd mig på fika på Café Mingel och Bar. Hur mysigt som helst mitt i solen utan vind. Man skulle nästan kunnat tro att det var sommar:)
Sen hämtades vi upp av Tim i en STOR postlastbil och hjälpte honom lite på jobbet^^ Väldans trevligt var det:)
Hemma fick vi främmande av Prasses släktingar som skulle gratta oss i efterskott så det blev fika innan maten, fy på oss^^ Sen blev det Idol på tv och en massa snack då Utby kom.

Idag däremot känns det tvärtom som om inget av intresse kommer hända förutom att Miami har börjat löpa IGEN och kissar överallt. För tillfället är det lilla kräket instängt på toa. Nu blir det antagligen kastrering!

Har för övrigt varit duktig och bokat körlektioner, risketta och halkbana på körskolan nu:)


Brännbollsturnering under studentveckan. Fan va ja saknar den!!
Här har jag iaf långt fint hår♥


Bilden är fail, men här är allt löshår borta! Och spegeln är numera tvättad^^
Och byxorna är mina nya favvomjukisar♥ Fick i födelsedagspresent av Älskling:)

Nu blir det städa och lyssna på musik, vi får hoppas att nåt kommer upp snart så ja inte förgås i min ensamhet^^
Ciao♥




« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: